Friday, December 10, 2010

My FaMiLy

Nie pic adik beradik aku.. urmm,sory pic ma n abh xde kt cni..6t next tyme kite msuk kn pic ma n abah tau..(hikhikhik)..
baru2 nie adik lelaki aku terlibat dengan kemalangan jalan raye n telah merangut nyawa nyer.. kehilangan arwah cukup aku rasai..x siapa mahu kemalangan ini menimpa family korg kn.. aku menerima kematian arwah dengan redha.. walaupom perit untuk menerima ketiadaan nyer... aku rindu cgt2 kt dia... pe2 pom..kami stu family ckup berbangga dengan arwah. sepanjang dia hidup dia x penah nk m'yusahkan kami sekeluarga...
kini, ckup 4 bulan arwah meninggalkan kami tp mak aku x putus2 mengunjungi pusara arwah. yela,perasaan cyg seorang ibu kn.. mak mane yg x cyg ank tmbh2 lg arwah bukan m'besar d depan mata mak aku..hurrmm,ckup terasa cgt kehilangan dia...
saat aku bergambar dengan dia..nie la satu2 nyer gambar kenangan aku n dia

miss nk tgk dia pkai cm nie..

hurmmm,hidup nie kna trus kn jugak wlaupom org yg kite cyg dah xde lam dunia nie.. aku hanya mampu berdoa semoga arwah tenang disana n d tempatkn dlam golongan org yg beriman..AMIN..
YOU ALWAYS IN MY HEART..<3<3

No comments:

Post a Comment